Skip to main content Skip to main navigation menu Skip to site footer
OBS journal logo
  • Current
  • Archives
  • Announcements
  • About
    • About the Journal
    • Submissions
    • Editorial Team
    • Privacy Statement
    • Contact
Search
  • Register
  • Login
  1. Home /
  2. Archives /
  3. Vol. 14 No. 2 (2020)

Vol. 14 No. 2 (2020)

Published: 2020-06-02

Articles

  • O luxo na era do like: Comunicação do luxo no YouTube

    Ana Rita Queiroz
    • PDF
  • O Jornalismo como agente da transparência pública no Brasil: A cobertura noticiosa no caso da Lei de Acesso à Informação

    Paulo Ferracioli, Francisco Paulo Jamil Marques
    • PDF
  • Jornalismo, medo e alterações climáticas: articulações possíveis para pensar o enfrentamento dos riscos climáticos

    Alice Dutra Balbé, Eloisa Beling Loose
    • PDF
  • A publicitação do privado na era da pós-verdade: uma exploração às redes sociais dos líderes políticos portugueses

    Antónia do Carmo Barriga
    • PDF
  • Pobreza urbana y apropiación de las Tecnologías de la Información y Comunicación (TIC) en México

    Christian Iván Becerril-Velasco
    • PDF
  • Interés y participación política de los preuniversitarios madrileños en el nuevo escenario político

    Eva Aladro Vico, Paula Requeijo Rey
    • PDF
  • “We need to find a revenue model”: Data journalists’ perceptions on the challenges of practicing data journalism in India

    Geeta Kashyap, Harikrishnan Bhaskaran, Harsh Mishra
    • PDF
  • Advertisements and Engagement Strategies on a Cross-media Television Event: A Case Study of Tmall Gala

    Shenglan Qing, Emili Prado
    • PDF

Developed By

Open Journal Systems

Information

  • For Readers
  • For Authors
  • Part of the
    PKP Publishing Services Network

ISBN: 1646-5954

Scopus logo

 

More information about the publishing system, Platform and Workflow by OJS/PKP.