Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Current
Archives
Announcements
About
About the Journal
Submissions
Editorial Team
Privacy Statement
Contact
Search
Register
Login
Home
/
Archives
/
Vol. 14 No. 2 (2020)
Vol. 14 No. 2 (2020)
Published:
2020-06-02
Articles
O luxo na era do like: Comunicação do luxo no YouTube
Ana Rita Queiroz
PDF
O Jornalismo como agente da transparência pública no Brasil: A cobertura noticiosa no caso da Lei de Acesso à Informação
Paulo Ferracioli, Francisco Paulo Jamil Marques
PDF
Jornalismo, medo e alterações climáticas: articulações possíveis para pensar o enfrentamento dos riscos climáticos
Alice Dutra Balbé, Eloisa Beling Loose
PDF
A publicitação do privado na era da pós-verdade: uma exploração às redes sociais dos líderes políticos portugueses
Antónia do Carmo Barriga
PDF
Pobreza urbana y apropiación de las Tecnologías de la Información y Comunicación (TIC) en México
Christian Iván Becerril-Velasco
PDF
Interés y participación política de los preuniversitarios madrileños en el nuevo escenario político
Eva Aladro Vico, Paula Requeijo Rey
PDF
“We need to find a revenue model”: Data journalists’ perceptions on the challenges of practicing data journalism in India
Geeta Kashyap, Harikrishnan Bhaskaran, Harsh Mishra
PDF
Advertisements and Engagement Strategies on a Cross-media Television Event: A Case Study of Tmall Gala
Shenglan Qing, Emili Prado
PDF
Developed By
Open Journal Systems
Information
For Readers
For Authors
Part of the
PKP Publishing Services Network